Powered By Blogger

Monday 21 July 2014

2119

Mie?

Yes dear?

Aku penat..

Char..

Too many similarities. Aku jumpa dia tuk lupakan dia. Bukan tuk buat aku lagi ingat kat dia. Aku salah pilih orang ke?

Sabar Char. Ada hikmah perhaps. Jangan terlalu ikutkan perasaan. Still new and fresh. Chill !

First stage Level 2 aku dah rasa fail. Allah....

Lapangkan dada kau, sebelum nak berlapang dada dengan orang lain. Hati kena bersih, Char. It's all about iman. Hati dan iman. Ingat balik.

Hmm..dulu aku pernah terfikir nak pass kat orang lain je benda ni. Bila ingat balik aku bukan layak pun. I'm not the person with a good heart.

Hati tu boleh disucikan. Kita nak atau tak nak je. Kamon, janganlah down sangat. Apa ni? Ni Char ke?

Hello, I'm still a human. A girl. A teenager. A young lady.

Yeah. And His servant. And His khalifah in this world, aite?

Mie, aku nak minta tolong kau ingatkan aku satu perkara.

I"ll do insyaAllah.

Ingatkan aku tentang Allah. Tau?

Senyum. InsyaAllah always. Aku akan selalu ada.

Mie?

Hm?

Kan bagus kalau kita dah kenal lagi lama.

Heh.. aku dah lama ada dari kau sebenarnya. Tapi itulah kau mana perasan aku. Entah apa entah yang dia sibukkan. Aku yang dekat pun boleh tak perasan.

Haha. Uhibukkifillah, Mie.

Ooh, dah sekian lama baru nak balas?

Haha.

No comments:

Post a Comment