Powered By Blogger

Wednesday 6 August 2014

2020

Mie...aku tak kuat.

Char, kau menangis.

2 hari. Approximately.

Ya Allah, kenapa sampai macam ni sekali?

Aku tak tahu. It hurts inside.

Char..

Diorang semua gila tahu tak?

Sabar, aku takut bukan diorang tu yang gila sebenarnya.

Apa maksud kau?

Abaikan.

Kau ni..sama je macam diorang yang lain.

Tak. Aku tak sama macam diorang. Kau kenal aku kan?

Mie, aku percayakan kau sampai bebila. Kau tak sama macam diorang. Im sorry sebab marah tadi.

Its okay. Aku faham. Jangan risau, aku akan selalu ada untuk kau. Im unlike them.

Aku tahu. Terima kasih.

Cet, macam kelakar je kau ni, dah lah tu. Takyah nangis lagi. Macam budak kecil la.

Mana ada aku nangis dah. Kau..buat cerita je.

Eleh, ingat comel?

Aku memang comel. Alah.

Haha. By the way..kau jaga sikit kesihatan tu. Minggu depan kan ada kursus seminggu. Takkan nak sakit sakit.

Okay. Darah tinggi boleh turun kalau rileks. Kecoh lah kau. Haha.

Buat apa nak stress.. haih Char....

Biasalah wei, tinggi level, makin banyak ujian. Maybe sebab cepat sangat meningkat, aku pun tak expect secepat ni.

Kau tak prepare ke? Bukannya kau tak tahu kan?

Aku dah prepare..tapi its beyond my expectation. So, boleh kata not well prepared lah dulu tu.

Kita merancang, Dia pun merancang. Bezanya, Dia tahu planning kita, kita yang tak tahu macam mana planning Dia.

Salah satu sebabnya..aku rasa base tak kukuh, sebab tu rapuh sangat ni. Aku rasa lah..

Boleh jadi. So nak repair balik ke, nak move on je?

Kalau ikut yang sebelum ni, kalau redah je, boleh roboh nanti. Gila!

Tapi yang latest pun okay what.

Itu lah. Itu pun beyond my expectation juga. Maybe sebab tu lagi better, Dia uji dengan yang tadi tu.

Kau jangan lupa Dia. Seronok sangat dengan plan kau sampai lupa Dia, mana tak jadi macam ni.

Gila runsing aku dibuatnya. Ini semua for the sake of Him. Jangan risau.

Kau tak penat ke Char?

Selagi aku tak dapat apa yang aku nak, aku tak penat, takkan bosan, even aku tahu possiblity nak dapat yang perfect tu lebih dekat kepada tiada.

Over kau.

Aku serius ni.

Okay. Apa apa pun, jangan letak Allah kat belakang. Jaga ibadah. Banyak lagi projek mendatang, huhu...

Sakai Mie -.-

No comments:

Post a Comment