Powered By Blogger

Thursday 24 July 2014

0319

Aku terjatuh.

Bangunlah.

Sakit.

Meh sini.

Takpe takpe.

Kau nak bangun ke tak?

Nak. Tapi sakit.

Tahanlah sikit. Kalau biar je lagi sakit.

Aku takut.

Laah..takut apa? Aku kan ada?

Erm..sakit.

Jom bangun dengan aku.

Hm?

Meh lah aku papah.

Nanti kau yang sakit,

Takpe, asalkan kau bangun.

Weh..takpe ke?

Sementara aku masih ada. Selagi aku di depan mata. Tolong bagi aku peluang.

Terima kasih.

My pleasure. So, sakit lagi?

Alhamdulillah, much better, kau okay ke?

Aku takde pape. Biasanya lepas bangunkan orang aku rasa makin tough.

Poyolah kau.

Biasa lah aku. Heh.

Seriously thanks. At first, aku tak nak kau tolong, takut susahkan kau.

Kau hanya susahkan aku bila aku tak tahu apa yang kau rasa. Dan kau hanya susahkan aku bila kau tak bagi aku tolong kau. Simple.

Kenapa buat macam ni?

Hm?

Yelah kenapa sanggup buat semua ni? Aku tak pernah jumpa orang macam kau.

Kalau dah jodoh tak ke mana. Eh?

Janganlah memain.

Serius sangat lah kau ni.

Bila masa aku memain?

Okay. Ini semua terletak pada rasa. Apa guna jiwa kalau tidak dapat merasa? Apa guna hati kalau masih tidak peka? Itu je pun.

Aku dah ngantuk lah.

Jom!

Teman yang terbaik. Diri sendiri.

No comments:

Post a Comment