Powered By Blogger

Friday 25 July 2014

#BedtimeStory #HL

Otomato atau nama sebenar beliau *tettt*, aku kenal beliau dua tahun yg lalu, masa tu beliau duk luar negara, gua dah kat malaysia

cite dia akibat stalk lah, dulu acc dia bkn tomato, acc dia nama @'tettt', gua stalk punya stalk, gua decide nak follow

sbb masa tu tweet dia macam, woahhh gua sebaya dgn dia tapi pemikiran dia matang ah, bapak ahhh, masa tu baru 1st time main twitter

lepastu bila dia tweet, utk kenal lebih rapat, gua mention lah dia, bkn sekali dua kali, byk kali, "woi mat tweet lu pergh sentap gua"

disebabkan selalu metion dia, dia pulak yg selalu stalk aku, aku dah petak dah, until decide utk add dia kat fb, dr situlah kami rapat

kat fb tu lah aku kenai dia, dia jenis selalu berpindah randah, sekejap negara ni, lepas tu negara tu pulak, org berada lah katekan hihi

entah mcm mana, kalau Allah takdirkan, kita kenal dia, tetiba terus rapat, sbb tu aku kata, jgn nyesal kenal ramai org

tomato ni orgnya pandai, raya ni gi lah bawa rombongan meminang, pinang dia, tahun ni dia raya kat *tettt*, hahah

personaliti dia, dia jenis takde perasaan, susah senyum, muka serious je, tp manja pfftt, gedik pun ye jugak

pernah gak gaduh dgn dia, tp tu lah lepas gaduh, Allah takdirkan dia hantar email pepanjang kat aku sbb aku block dia kat whatsapp pe semua

gua ni kan baik, so gua maafkan dia, sbb mmg salah dia pun haha

pernah aku tak on whatsapp sebulan sbb masa tu kat negara org, mmg tak on internet, sampai malaysia bkk wasap penuh dgn dia je

dia mengarut dlm tu kata dia tgh makan lah, dia hantar gmbr penguin, tgh study lah ape lah dia rindu aku tp tak ngaku, dasarrrr

taknak lah cerita byk pasal dia, lgpun dia tak suka dikenali ramai org kan, huhu akhirkalam, dia seorang yg baik, serius...

dan org yg kenalkan aku dgn dakwah ni, tomato lah, tak sangka kan *O*

daripada dulu aku tak pernah layan nasyid, dia suggest suruh aku dgr, dia byk lah tlg aku, skrg ni aku pulak paksa dia layan kpop haha

kalau nak dikatakan kami kenal kebetulan sbb stalking itu tak wujud, kami kenal sbb Allah takdirkan, ayat takleh skema lg ke lol

kdg2 ade org berpendapat, kalau kawan semua hal kita kena suka yang sama, takleh beza, barulah bff kateko, salah yer

sbb nyer, perbezaan itulah yang menyamakan, contoh, kita tak reti masak, kwn kita pndai, tp dia tak pndai kemas rumah, kita pandai

so situlah kita boleh tlg memasing, kalau dua2 pandai masak, sape yg nak kem dari as rumah kan? haa pelik2 je analogi aku ni, asal faham jela

bezanya aku dgn mato ni, aku lg tinggi dr dia hehe, dia rendah, pastu aku lg hensem

harapan aku pd mato, sesiapa yg kahwin dgn dia nanti, jaga lah dia bebaik yer, satu dlm sejuta org mcm dia ni,

No comments:

Post a Comment