Powered By Blogger

Saturday 22 November 2014

2303

Biasanya bila orang lain bagi feedback, bukan kau makin active ke? Ni terus menggua ni kenapa?

Entahlah. Kalau tempat lain okay kut Mie. Tapi bukan kat sini. Aku tak suka. Serius.

Accidentally kan.. bukannya dia sengaja. Jangan lah emo sangat.

Itulah. Aku bukan nak emo kat dia, aku bengang dengan diri aku sendiri. Awatlah bijak sangat pi habaq kat orang lain. Duh.

Nak buat macam mana lagi Char. Benda dah nak jadi.

Aku tak pernah expect macam ni sebenarnya. Sebab tu aku tak suka. Rasa hidup macam galau pun ada. Hm.

Go on jelah. Tajdid niat.  Cuba buat comparation before and after. Kau lagi banyak dapat ke tak?

Even aku dapat banyak, banyak juga yang aku kena bagi sebenarnya.

Hey, mana ada benda percuma kat dunia ni. Nak succeed tu memanglah kena berkorban sikit.

Hm itulah, aku ni buat sikit aje pun dah rasa macam buat banyak sangat . Aku tak patut rasa macam tu, kan?

Yup. Bear in mind, setiap kali kita rasa susah, ada orang yang lagi susah daripada kita, dan dia managed to handle that. Kalau dia boleh, kenapa tidak kita?

......

Char dan Mie.
Best friend?
More than best friend.
Soulmate?
Haha.
Maybe.
Mie sentiasa ada untuk Char.
Char tak pernah lupakan Mie.
Sentiasa support satu sama lain.
Always soothing each other.
Char bahagia, Mie bahagia.
Char berduka, Mie datang memujuk.

______________________________

Entri kali ni macam pelik. Ke tak? Apa apa jelah. Aku takde mood nak update act. Tapi aku nak sangat typing, rasa macam aku abaikan nanti susah pulak. Kahkah. Memang biasanya bila ketahuan, mood tu terus hilang. Mungkin berhari hari. Mungkin berminggu minggu. Mungkin juga berbulan bulan. Bukan nak salahkan orang. Takde pihak yang bersalah dalam hal ni. Cuma mood tu biasa lah. Berubah ubah. Lately, selalu pening. Migrain kut. Plus dengan cuaca. Hey, janganlah stress. Stress boleh jatuh sakit, tahu? Jaga kesihatan sendiri. Jangan menyusahkan orang lain. Tak layah nak buat cerita klise, ada cancer, tak bagitau sesape except sorang bestfriend tu. Blerghh... stop it. Benci cerita cliche. True story ke tak, kisah apa aku. What a bold statement!

No comments:

Post a Comment