Powered By Blogger

Thursday 1 January 2015

Tersimpan

Dear Cha yang Mie sayang dari dulu sampai tiada kesudahan...

Aku tahu semua cerita tentang kau. Susah senang kau. Aku dah tahu. Aku faham je apa yang kau rasa sekarang. Aku faham apa yang kau cuba nak pertahankan sebenarnya. Aku faham apa yang kau cuba nak bagitahu dekat orang lain. Tapi apalah gunanya perkara ni kalau aku sorang je yang faham, kan?

Turn aku pula yang mengeluh.
Tipulah kalau waktu kau sedih, sahabat kau tak sedih sama.
Tipulah kalau sahabat kau sendiri tak dapat detect yang kau sedang memendam rasa.

Aku tahu. Mungkin sekarang kau rasa kau tersalah buat pilihan.
Mungkin kau fikir kenapa aku kena deal dengan orang macam dia.
Kenapa aku yang start semua ni.
Kenapa, dan apa tujuan aku buat semua ni.
Aku yakin sangat kepala kau tu tengah serabut dengan benda benda macam ni.

No comments:

Post a Comment